یک فعال سیاسی با بیان اینکه جریان غربگرای داخلی نگران از دست دادن پشتیبان و حامی خود است، گفت: به همین دلیل برخی در داخل کشور با جریان مقاومت مخالفت می‌کنند و به دنبال سازش مقاومت با صهیونیست‌ها هستند آنها تصور می‌کنند هزینه سازش بسیار کمتر از هزینه مقاومت است.
کد خبر: ۱۴۲۸۶۶۰

این روزها برخی در داخل کشور در سخنرانی ها و یا اعلام مواضع خود در خصوص جنگ غزه؛ شانسی برای بقای دولت حماس به معنای یک ساختار اداری، سیاسی و نظامی قائل نبوده و همسو با رسانه‌های غربی، معتقدند مقاومت مسلحانه به سود مردم فلسطین نیست.
 
در خصوص چرایی مواضع این افراد که تلویحا از اسراییل حمایت کرده و معتقدند مقاومت فایده ای ندارد، حمیدرضا ترقی به جام جم آنلاین گفت: در حال حاضر برخی در داخل کشور با جریان مقاومت مخالفت می‌کنند و به دنبال سازش  مقاومت با صهیونیست‌ها هستند آنها تصور می‌کنند هزینه سازش بسیار کمتر از هزینه مقاومت است.
 
وی افزود: در واقع این افراد در داخل کشور و اپوزیسیون خارج از کشور مورد حمایت  اسرائیل بوده است، همانطور که روزنامه کیهان می‌گوید وقتی اسرائیل می‌گوید که این افراد سربازان ما در  ایران هستند مفهومش این است که اگر  این افراد پشتیبان اصلی یعنی اسرائیل را از دست دهند ضربه شدیدی به اپوزیسیون و جریان غربگرای  داخلی می‌خورد.
 
وی ادامه داد:  لذا دغدغه آنها بیشتر این است که این پشتوانه را به لحاظ رسانه‌ای و حمایت از سیاست‌هایشان داشته باشند و از دست ندهند، چرا که از دست دادن این پشتوانه برای جریان غربگرای داخلی قابل جبران نیست.
 
این فعال سیاسی در ادامه با اشاره به افزایش بی‌سابقه جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار زنان و کودکان فلسطینی بر ضرورت اتخاذ موضع قاطع، یکپارچه و روشن کشورهای اسلامی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین، تاکید کرد: امروز ملت فلسطین بیش از هر زمان دیگری به حمایت موثر و جدی جهانیان و به‌ویژه وحدت کشورهای اسلامی نیاز دارند تا تداوم فعالیت ماشین جنگی رژیم صهیونیستی در ارتکاب جنایت و نسل‌کشی متوقف شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها